2011. április 20., szerda

Benne voltam a tévében

Janikovszky Évára emlékezik a Hogy volt c. műsor, Gaskó Balázs a műsorvezető, fő vendég  természetesen Janikovszky János, a fiú, ő elhozta nagylányát, és  mert több kisjátékfilmet készítettem Janikovszky alapon, hát meghívtak engem is, meg Kovács Robit, a Kire ütött ez a gyerek? c. közös kölyökidős kisfilmünk miatt, és Ujlaki Dénest, aki Oszkárt játszotta az Égigérő fű c. filmben.
A stúdióban, sminkszobában valami nagyon természetes otthonosság érzés volt.
A stúdióban Balázzsal és Robival szintén olyan volt mintha hazatértem volna.
Szóval jó volt.
Utána, mikor délután valaki felhívott és szóvátett egy különben egyszerűt és szinte lényegtelent, hát olyan hisztériás rohamot kaptam, amit csak 10 évenként szoktam. Azt hiszem ebből kikövetkeztethető, hogy valami mégiscsak megviselt ott "benne a tévébe"
De különben jó volt
Nem tudom, ami a nézők elé kerül az milyen lett, de a felvétel ilyen volt képekben:
08:05 - Janikovszky János és leánya  felvételre várakozva
08:10 - kamerapróba, Kovács Robi tanítványaival
08:20 - B. Papp Feri kicsit fényképezi a kamerapróbát
08:25 - A vezetőoperatőr Fazekas Bence és Varga ZS. Csaba  rendező
Kitérő: Kovács Robi kislányával Kincsővel
Még egy kitérő: Kata, Robi felesége Kincsővel
08:35 - még egy gyors egyeztetés Janikovszky és Gaskó Balázs
08:40 - fényképezem Gaskót, akit szépítenek
08:42 - .nem árt egy kis kényeztetés
08:50 - Mint mindig, Robi az utolsó
08:55 - Sáska Péter szerkesztő és Varga Zs. Csaba egyeztet egy végsőt
09:00 - Felvétel lesz, csendet kérek...
Ez a  tv honlapjáról - adás közben
09:50 - Köszönöm a beszélgetést: Újlaki Dénes: Oszkár
09:55 - Kész! Tóth Feri főgyártásvezető, akit nem szabadott volna lefényképezni. :(
09:56 - Nagy György főszerkesztő Robi Katájával cseveg
miközben Kincső elszámol!