2013. március 7., csütörtök

ramaty

elmentem egy sajtótájékoztatóra
nagyon ügyes a sajtós, úgyhogy már volt ott egy tévéstáb - ismeretlenek
majd késve megérkezett a második, az mtva stábja, kedves, százszor is munkatársam operatőrrel
Boldogan vigyorgok, integetek
hiába
átnéz rajtam
nem  ismer meg
vagy én nézek ki nagyon ramatyul /erre van esély, bár sminkeltem is/
vagy ő volt régen szemorvosnál
operatőr, lehet ha kamerán át néz, akkor felismer /hacsak nem az első változat érvényes, a ramaty/
akár így, akár úgy nagyon lehangolt az eset
bánatomban lefotóztam magam,
kb.olyan fényviszonyok között, mint ahol voltunk
szóval nagyjából . ezt látta, amikor integettem
 
ez van 67 évesen
Valami kellemesebb: vannak váratlanok, mint ez a kép, amit pont ma küldött át egy gimis osztálytársam
nem emlékeztem már rá. régen voltam 17 éves 
dehát ilyen volt és olyan lett
igaz, erről se ismerne meg az operatőr kolléga.
hacsak nem ment el közben szemorvoshoz, nagyon komoly kedvezmények vannak. 
már 57 éveseknek is
____________

Jó piár / rossz piár
Kiraktam ezt a hirtelen felindulásból megírt kis glosszát az üzenőfalra, hátha elolvassa akire tartozik - nagyon beindultak a kommentelők, sőt nemcsak a facebookon, hanem levélben, telefonon is. Azt mondja az egyik korombeli ismerősöm, persze lánynemű, hogy jajj, látod, képzeld, én is találkoztam a múltkor a sanyival, tudod az a  sanyi, /?/ és azt mondta, hogy semmit se váááltoztam, most is olyan kislányosan helyes vagyok, és a lááábam,  hát arra még mindig biztosítást kötne...
 mivan? ?
hát ez az! ez a jó piár!
rólam meg mindenkinek az jut eszébe a következő időkben hogy hát ez annyira tönkrement, meg se lehet már ismerni...
rossz piár
________________

A facebook falra felkerült üzenetek, nagyon jellemzőek
olyan irányba is elkanyarodott ez a kis nüansz, amire nem is gondoltam
vagy mégis?



  • Lengyel Ágnes Vera, Te nem emlékezel olyan esetre, hogy öt napig dolgozol napi tíz órát kb. 25 emberrel egy stúdióban, majd a hatodik nap a folyóson csak néhányuk ismer fel.Ehhez képest évek múltán mit vársz az operatőrtől.
  • Sándor Berkes Annak ellenére,hogy "kollégáról" lehet szó,nekem is rosszul esett. Ha megismert,ha nem.Ha valaki üdvözöl integet,köszön - illik fogadni...
  • Örkény Angéla Talán parancsba kapta...


    Kedves Vera! Mindig maradj ilyen jó kedvű. Üdv:Szarka Sanyi.
    Unlike · 
    • You, Kristóf Bánszki and Kertész Judit like this.
      ___________________________________________________________

      OK! barátok! köszi
      MOST MÁR ELÉG!