2014. január 29., szerda

füttyös ördög



Kemény Henrik születésnapja alkalmából feltettem a facebookra ezt a videót. /A füttyös ördög - rendező: Szabó Attila, szerkesztő: Takács Vera /ahol Heni paravánon kívül és belül is látható. Sokan megosztották.
A lényeg: Novák János megosztásánál kialakult egy érdekes vita és mivel a facebookon ez pillanatok alatt el fog tűnni, ezért hát ide másoltam:

  • Eva Kariko Azt hiszem, most tanultam meg elvezni ezt. Gyerekkoromban feltem tole...
    58 perce · Tetszik · 2
  • Marianna Kiss Én is féltem.... 
    54 perce · Tetszik · 2
  • Eva Kariko Azt hiszem, titokban sajnaltam is az ordogot... es emiatt szegyelltem magam.
    50 perce · Tetszik · 2
  • Novák János A félelem megélése és a megszabadulás az ördögtől a szellemektől nevetéssel és visítozással közösségben a szülőkkel és a többi gyerekkel ezt kínálta minden előadása. Ki hogyan élte át az változó, de nyomot hagyott, amire még felnőtt fejjel is rácsodálkozhatunk, mindenkiben.
    47 perce · Tetszik · 4
  • Marianna Kiss Heni bácsival nekem is élvezhetőbb, de van pár előadó, aki szerintem túlkiabálja ....
  • Eva Kariko Igen, Janos. Azt hiszem, ez szamomra a tortenet kulcsa. Annyira feltem, hogy oda se mertem nezni, hogy mi is tortenik valojaban. Ehhez kellett ez a negyvenpar ev. De jobb keson, mint soha...
    45 perce · Tetszik · 1
  • Marianna Kiss Békéscsabán láttam egy előadást, nagyon félelmetes volt, hangok, az effektek, fények.... Spanyolok voltak. Arra felé másképpen élik ezt meg....
    45 perce · Tetszik · 1
  • Novák János Hamlet is többféle van, Vitéz László is a szerint változik ki hogyan csinálja. Szerencsére ma is vannak zseniális előadói, de nem az a mérce ki hasonlít jobban Kemény Henrikre, minden előadónak saját magához kell igazítani a régi meséket.
    42 perce · Tetszik · 2
  • Marianna Kiss Igen, ezért sem szeretem, ha valaki nem a saját egyéni stílusával oldja meg.... De érdekes, hogy a mai gyerekeknek már nem annyira félelmetes, mint nekünk volt.
    40 perce · Tetszik · 1
  • Novák János Szerintem nincsenek "mai gyerekek" régen is ,ma is különböztünk, de közösségben a viselkedésünk egymáshoz idomult. Ebben lehetnek korjelenségek, talán az lehet különbség, hogy ma a szülők egy része lelkesen nézi az előadást, így nem marad egyedül a félelmével a gyerek.
    32 perce · Tetszik · 2
  • Novák János Csak a televízió előtt....A színházban nem vagyunk egyedül!
    31 perce · Tetszik · 1