2016. március 12., szombat

lepke

mivel nem vagyok babonás, így mindegy is, de ezt a lepkét láttam először ezen a tavaszon.
A második egy igazi pápaszemes, de ez a kép már nagyon béna, mert csak a telefonom volt nálam, és szép képeket csinál, de csak nagytotálban, így közelebb kellett menni, és a lepkék meg, mint tudjuk rémesen érzékenyek a nagy közeledő valamire, ami én voltam, .. hát ennyi

ja és azt mondja a babona - szerencsére én nem vagyok babonás - szóval a nagymamám szerint piros lepkét látni először tavasszal, szerencse és egészség,
fehér lepkét látni nagy baj - még szép! káposztalepke és vége a termésnek - de viccen kívül, a fehér lepke egész évre bajt hoz.
A legrosszabb a sárga lepke, mert totál betegségre utal.

Namármost olvasom a mindenféle babonás könyveket, kiderül,hogy a sárga a szerencse, sőt a fehér nagyon jó jel... - arrafelé nincs káposzta
a piros legfeljebb szerelemről szól

De inkább hiszek a nagymamának, ő igazi  magyar népi forrás
piros lepke szerencse és egészség

ugyan  ez csak babona DE azért mindenkinek piros lepkét kivánok