2016. május 19., csütörtök

Csoportos tévé látogatáson voltunk

A csoport: a debreceni egyetemi szemináriumom hallgatói és Erik és Marcsi és én. 
Fél 12 kor kezdünk. Izgulok, mennyi maradt az én tévémből.
A folyosón, meg a stúdiókban nem szabadott fényképezni,
csak Süsünél és a hatalmasra nőtt tévé macinál.
A Maci olyan mint régen a szovjet törpe volt. Hatalmas
a következő pár kép nincs, nem látjátok őket, ugyanis nem fényképeztem,
Tévé történeti kiállítás van a folyosón, szerencsére az elmúlt alkalommal sokat meséltem a tévé történetéről, meg a bejáratnál is, míg a beengedésre vártunk, ezekhez jó illusztráció volt a régi rögzítő, a régi kamera, a tr/2 felvevő, bár a legtöbbet nekem jelentették.

Ezután egy videó összefoglalót láttunk a tévé történetéről
tipikusan a 'no comment' kategória.

Szerencsére a stúdiók meglátogatása előtt Gaskó Balázzsal futottunk össze, aki nagyon nagy örömünkre velünk maradt és sokat mesélt, és mégiscsak egy élő televíziós :) 
Amúgy is, én is örültem, hogy találkoztunk.


Ezután már láthatjátok a képeket, 
 Voltunk a jelmeztárban, ott egy kicsit sóhajtoztunk, hogy milyen kár, hogy ma már nem készülnek olyan műsorok, amikhez szükség lenne ezekre szép ruhákra.

Ezután átmentünk a látogató stúdióba. 
az nagyon jó volt
Itt lehet próbálkozni
Először csak Attila volt bátor és beült a kamera elé
helyesebben a súgógép elé 
aztán  már Flóra is próbálkozott
sőt Vivien időjárást jelentett.



nem könnyű szakma, mondta mikor kijött a kamerák elől
ezután Atttila átült a technikai pulthoz,
Kinga a kamera mögé állt
Réka és Zsófi a kamerák elé ült
Zsófi felolvasta a francia hörcsög szállóról szóló súgószöveget 
Réka vette a lapot és nagy derültség közepette  azokhoz szólt,
akikben az elfojtott hörcsög ösztönök lapulnak, 
amiket egy ilyen szállodában felszabadíthatnak
/erről nemsokára videó is lesz/



ez Lenártek Flóra képe

hát így. Sokat nevettünk, jó volt

hogy a régi tévéből?
Igen szerencsére mindig jönnek mosolygós, örömmel emlékező kedves barátok,
mindig jönnek jóleső ölelések