2016. május 7., szombat

Debrecenbe kellett menni

Persze nem pulykakakasért, hanem Néprajz és vizualitás című szeminárium miatt. Én Film, videó, valóság címet adtam neki, csak most az utolsó óra előtt, a vizsgakiírás ismertetőjében láttam, hogy hivatalosan ilyen szépen hívják. Megtetszett, azóta én is így mondom. Bár már nem sok alkalmam van erre, hiszen most volt az utolsó órám ott, lesz még, de az már Budapesten egy tévé látogatás alkalmával. Érdekes félév volt, majd a végén összefoglalom miért. Új nemzedék. Lehet, hogy én többet tanultam, mint Ők, bár remélem ez csak olyan szófordulat és nem igaz. 

Ez az egyetem nagyon impozáns, tekintélyt parancsoló, olyan igazi, ráadásul egy hatalmas park van előtte, annak végéből még nagyobbnak látszik.

őrületes vízzuhogás, nagyon szép, és furcsa sportoló, fürdő figurák víz nélkül a hajdanvolt Népstadiont őrző szoc. reál sportolókra emlékeztettek, de most a sok fröcskölő vízsugárral egészen  mások. Szépek.

és az aula is gyönyörű
de az egészből nem kell nagy elméleteket gyártani
fényképezgettem kicsit és megmutatom