2017. július 5., szerda

Nyár van, nyár

Beköszöntött a július
mondom én, hogy mindjárt vége a nyárnak
a Balaton megunhatatlan

Király István naplóját olvasom. Érdekel. Előttünk, felettünk. Ismerősei az ismerőseim.
Regényt már nem olvasok, mert ahelyett tényleg a rémes tévé sorozatok vannak, meg néhány jó film.
Megvettem Gelencsér Gábor 1.0 filmösszefoglalóját. Jól jön az őszi egyetemi kurzushoz. Sokmindenben nem értek vele egyet, de az nem jelenti, hogy ne lenne egy alapos összefoglaló, ami hasznára lehet a kedves hallgatóknak.
Betty jól lakott
A varjú nagyon reméli hogy azért csak talál még valamit a tányérjában
A Judás Pénz ledobja a burkát és ragyogóan fehér lesz mindjárt
A fiatal pár  beugrott egy vizitre. Hogy miért fekszenek a képen? ki tudja? százszor átfordítottam, elmentettem, átneveztem, de hiába. Csak az eredeti tájolást képes cipelni. Meg kell tanulnom, mit kell beírni a kódba, hogy rendesen viselkedjen.
Akik eddig a gépemet pátyolgatták, eltűntek. Három telefonjuk volt, most egyik se válaszol. Pedig  reggel csak hosszas rábeszélésre indult el a windows. Minden külső adattárolótól meg kellett szabadítanom a gépet. Hogy ezért vagy másért, de aztán elindult. Most egy frász van rajtam, amikor kikapcsolom. És keresek új gurut.
Az unokatestvérem, Péter, aki öregebb nálam (1 hónappal) vett egy motort, helyesebben kapott a fiától egy motort. Most fiatalodik évtizedeket és kalandozni indul a nagy motorral.
Mariann józanabb és marad a régimódi, hagyományos autós megoldásnál (pedig ő a jóval fiatalabb)

Állítólag a munka fiatalon tart - gyorsan készítettem egy reklámot a Cimbora Klassz a pARTon nyári rendezvénysorozatához. Még nem érzem, hogy olyan sokat fiatalodtam volna...
de még...
Mindegy is. ez van. ennyi ez a hét
Közben még volt 3 egyéjszakás kalandom a reklámozással
ugyanaz máshol
Balatonalmádi programjai

egyéb helyszínek (letisztult változat)

egy kicsit a gyerekeknek

 ha véletlenül megnéznéd ezt a három ajánlót, elképednél hogy lehet ennyi mindent...nagyon színes! remélem, sokan roskadnak le a fürdés, napozás, kirándulás lázában egy kicsit komolyzenét hallgatni., Nagyon üdítő tud lenni.