2017. augusztus 22., kedd

Szigeteltünk

na nem úgy, ahogy gondoljátok, csak itt szemben a szigettel, hallgatjuk, ami átjön a Dunán, inkább csak búgás, néha egy egy dallamfoszlány, mindenesetre reggel ötig hangzik.

én tudok aludni, mindig tudok, szerencsés alkat, mondják rám sokan és tényleg. Állva, ülve, vonaton, villamoson 1-2 perc, néha 10. Az a legjobb, mert egy éjszakával felér. Van egy régebbi bejegyzés a 424- ről pont most dobta fel a facebook 5 évvel ezelőttről. arról szól miért is tudok én mindig mindenhol aludni.
Betty kutyával ez van, ha jön a vonat
és ez van, ha Betty a Balaton parton jár, talál egy döglött halat és
rossz szokása szerint azonnal beletörli a nyakát.
Mivel az Anyu a falkavezér nincs apelláta
Ritkán álmodok, de néha mégis. Azt álmodtam, hogy kezdődött a forgatás és nem volt kész a technikai forgatókönyv és a felvételi sorrend és én kiválasztottam már a helyszíneket, fantasztikus helyszínek voltak, az asszisztens csak nézett hogy ez mi? és mihez kell? hát nem tudod van az a jelenet... és éreztem hogy csodálatos, ilyen még nem volt, de felébredtem, és nem tudtam megnézni a saját filmemet
A két kedves spanyol báboslány viszont éppen megnézi
 a saját filmjét, amit róluk készítettem.
viszont megnéztem a Pappa piát
na az hiba volt. 8 napon túl gyógyuló sérüléseket okoz
na egy szót se többet annyi kritika hányta ki rá boldogan ledorongoló szókincsét, kár fokozni. A nézők meg tódulnak. És én is emeltem a nézőszámot, benne leszek a rekordban
Szabó Kimmel Tamás
A héten lement a Kicsi  bors 11 része az m2 csatornán, delente,  nem nézte senki, de néhányan mégis, mert írtak a facebookon, hogy élvezték és örülnek. Azért csak 11 részt vetítettek a 12  részes sorozatból, mert a 12. -t letörölték,  amikor átírták a 2" ról a műsorokat, valaki ráírta, hogy törlendő, aztán szerencsére a stáb tagja, Varga Zsolt kameratechnikus arra járt, szólt, hogy nehogymár, leállították a törlést,  de a Szétgurul a bors  már nincs meg a raktárban. Nekem megvolt vhs-ről átírva és feltettem a youtubera, de az MTVA szigorúan leszedte, mondván ez az övé, hogy nincs meg neki, az nem zavarja, csak a szabály, az szabály!


Ábel Anita, Malek Miki, Farkas Ági, Tiszai Árpi, Temple Réka


Megyek ősszel Debrecenbe nem pulykakakasért, bár azt is szívesen, hanem néprajz és média címen szemináriumozni. Izgatott vagyok milyenek lesznek a hallgatók, mire rezdülnek. Nagyon résen kell lenni. 2012 -ben, amikor kezdtem egészen mások voltak a körülmények, azóta mindenkinek van fényképezős, filmfelvevős telefonja ... persze igazán csak a körítést kell mindig aktualizálni, trendivé tenni a lényegi mondanivaló nem változik:

                   A VÁLASZOK KÉSZEN VANNAK, CSAK JÓL KELL KÉRDEZNI.