2017. szeptember 4., hétfő

szeptember és babonák

Ilyenkor Ősz kezdetén a sokféle zöldbe már pirosak is kerülnek
A fikusz, aminek anyukám levágta az ágait mondván, hogy már nem viszi be télre a lakásba, mert akkora helyet foglal, minden ág végén hajtások sokaságát hozta 2 - 3 nappal a durva levágás után. És persze, hogy bejön, amint beáll a hűvösebb idő, már 30 éves, lehet hogy több, mindig megújul és hajt és szolgálja Anyukámat, aki veszekszik vele, de persze szereti, a virág meg annyira igyekszik. Ja tudom, hogy bolondok vagyunk családilag, de akkor is nézzétek meg és Nektek lenne szívetek kint hagyni a fagyban? Na ugye. Aki meg azt gondolja, hogy a növények nem éreznek, annak meg úgyis hiába beszélek.

visszamentem valamiért az ajtóból ( mindig vissza kell menni valamiért) s közben felvettem egy marék aprót az aprós kosárból. hogy minek? nem tudom, de az utcán jött szembe egy nő hogy adjak neki 200 forintot, neki adtam a marék aprót, több volt mint 200, valamit mondott rá, azt hiszem inkább áldás volt mint átok... de még nem jött be (legalábbis ha áldás volt )


kicsit féltem mikor luca nap éjszakáján, mikor levittem a szemetet, visszatérvén az ajtóm előtt ült egy nagy fekete kandúr és nagyon kért, hogy engedjem be, mert nálam lakna, de nem tehettem, egy macska nagyon nagy felelősség. Hogy került oda?  ( emelet, zárt lépcsőház, jelszó, őrök...) pont Luca boszorkányos éjszakáján? Kérdeztem, de nem mondta meg. Reggel mikor izgatottan kinyitottam az ajtót már nem volt ott és nem hagyott emléket. Lehet hogy nem is...?  "...Dsuang Dszi álmodja a lepkét, 
a lepke őt és mindhármunkat én..."
Megfogadtam hogy nem írok a hármas metróról, de most egy annyira jellemző riporteri kérdés nem hagy békén. Azt kérdezi a metró rettenetes állapotát ecsetelő "szakértőtől" "és nem értem, hogy miért szállnak fel rá az emberek, miért nem választanak mást"
hát drága uram, ha valaha is utazott volna arra, tudná, hogy a Váci úton nem jár busz és nincs villamos, hogy lehet más megoldást választani + 2 óra utazási idő rendelkezésre állsása esetén.. autóra meg már bocs nem telik mindenkinek, vagy nem is szeretne autót tartani, és mi lenne ha több százezer ember autóba ülne,
így hát választjuk az orosz rulettet, főleg ha előtte találunk négylevelű lóherét, vagy láttunk kéményseprőt vagy zöld trabantot....igaz is manapság mit kell látni, mert se kéményseprőre se zöld trabanra nincs esély...


egyébként meg menetrendszerűen elkezdődött az ősz
nagyon kellemes 20 fokos. esős